سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شب بی مهتاب (سه شنبه 85/11/17 ساعت 10:46 صبح)

شب بی مهتابم روز بی آفتابم ای در بسته شده از همه خسته شده دل افسرده من پشت پا خورده من ای شکسته تن سبو سکه بی پشت و رو ای خلیج یخ زده خرمن ملخ زده دل افسرده من پشت پا خورده من گوش کن ای دل من تو هنوز دل منی باهمه بی ثمری تو خود شکفتنی دل پژمرده من پشت پا خورده من

 

کاش تو که آسمون شدی من مثل دریا میشدم عکست می افتاد روی موج من با تو تنها میشدم

 

 

دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشمام جاری شد........

از اشک پرسیدم چرا اومدی؟؟ گفت آخه تو چشمات کسی هست که دیگه اونجا جای من نیست

 

اگر سهم من از این همه ستاره فقط سوسوی غریبی است، غمی نیست. همین انتظار رسیدن شب برایم کافیست!

 

از کسی که دوستش داری ساده دست نکش. شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی و از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن .چون شاید هیچ وقت ،هیچ کس تو رو مثل اون دوست نداشته

 

یک نصیحت: مواظب خودت باش!

یک خواهش: اصلاً عوض نشو!

یک آرزو: فراموشم نکن!

یک دروغ: تورو دوست ندارم!!

 یک حقیقت: دلم برات تنگ شده!

 

عشق یعنی امید، یعنی طراوت باران، یعنی سفیدی برف، یعنی ساز زندگی و لبریز از خوشی،و عشق یعنی راز زیستن!

 

زندگی سه چیر بیش نیست 1ولی: به اجبار به دنیا اومدن دومی: با غم زیستن سومی : با آرزو مردن

آن کس که تو را از دست داد، که را یافت و آن که ترا یافت که را از دست داد!  





لیست کل یادداشت های این وبلاگ ?
 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 2 بازدید
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدیدها: 3414 بازدید
  • درباره من
  • اشتراک در خبرنامه
  •